Impresszum
A szolgáltató neve: Mogyoróssy Autókereskedelmi Kft., fantázia nevén Auto-box autókeskedés
A szolgáltató székhelye: 1185 Budapest, Vecsési u. 38.
A szolgáltató elérhetősége: info"kukac"auto-box.hu; egyéb telefonos elérhetőséget szolgáltatásonként a Kapcsolat oldalon talál
A szolgáltató adószáma: 13165893-2-43
Tárhely szolgáltató: Across Média Kft. (Kapcsolat: info@across.hu; Székhely: 1071 Budapest, Városligeti fasor 47-49.; Adószám: 14253287-2-42)
Jogi nyilatkozat
Az üzemeltető adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-110326/2016.
A weboldalunkon közölt minden információra érvényesen a tévedés és az elírás jogát fenntartjuk.
Panaszkezelés:
A fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény 17/A. § rendelkezéseinek megfelelően a MOGYORÓSSY AUTÓKERESKEDELMI Kft. Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy az Eladó székhelye (1185 Budapest, Vecsési út 38.) egyúttal a panaszügyintézés helye is. A vásárlással kapcsolatos panaszokat a MOGYORÓSSY AUTÓKERESKEDELMI Kft. elérhetőségein (cím: 1185 Budapest, Vecsési út 38., telefonszám: 0620 980 5075, e-mail: info@auto-box.hu) szóban vagy írásban lehet megtenni.
A szóbeli panaszt az Eladó azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja azt.
Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja, míg a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg, legkésőbb a panasz megtételétől számított 30 napon belül küldi meg.
Írásbeli panasz esetén az Eladó annak beérkezését követően 30 napon belül írásban érdemben válaszolja meg.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az Eladó egyedi azonosítószámmal látja el.
A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Fogyasztói jogviták esetén a Fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat azzal, hogy Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében nem veszi igénybe a békéltető testületi eljárást. A békéltető testületek székhelye, telefonos és internetes elérhetősége és levelezési címe az alábbi weboldalon érhető el: www.bekeltetes.hu.
Az Eladó székhelye szerinti Békéltető Testület elérhetőségei:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Tel: (36) 1-488-2131
Fax: (36) 1- 488-2186
Email: bekelteto.testulet@bkik.hu
A Fogyasztók ezen joga nem érinti azon jogukat, hogy jogvita esetén bírósághoz forduljanak.
szeretné kiválasztani használt autóját?
Cím | | 1185 Budapest, Üllői út 738. |
Értékesítés | | +36 20 542 97 09 |
+36 20 912 79 03 | |
Autófelvásárlás | | +36 20 980 50 75 |
Hitelügyintézés | | +36 20 389 01 71 |
Hétfőtől – Péntekig | | 8-18 óra között |
Szombaton | | 8-14 óra között |