A Lada sosem megy ki a divatból!
Az új Lada
Legyen szó a baltával vágott karakteres idomokról, vagy a lágyabb vonalvezetés mentén építkező új szériákról, a márka generációkon átívelő varázsereje a mai napig lázban tartja az autófanatikusokat. De vajon miben rejlik sikerének titka, és mit kínálnak az új Ladák?
A tundra vad fennsíkjaira tervezett kockaautó bevonult a történelembe, mára igazi kultusszá lett, mert a Lada nem csak egy autó, a Lada egy életérzés.
A néhány évtizeddel ezelőtt luxusjárműnek számító négykerekű mára kuriózum járgánnyá vált, és a fiataloktól egészen az idősebbekig még mindig látni boldog tulajokat a volán mögött. Nem csoda, a Lada több mint egy autó, és hála a mérnököknek a márka több éves kihagyás után újra visszatér a piacra, új modellekkel és a klasszikusok újraértelmezett másaival.
A visszatérés persze nem jelenti azt, hogy a régi típusok eltűnnének az utakról, épp ellenkezőleg. Az 1500-as és 2000-res Lada is reneszánszát éli, főként a fiatalok körében, ami egyrészről annak tudható be, hogy egy Ladában ülve az ember máshogy szemléli a világot, másrészről meg olyan, mint egy Simson: mindig van rajta mit bütykölni és a végtelenségig lehet szépítgetni. Ez a fajta szenvedély hamar beszippantja az embert, korhatár nélkül, de hát, aki valaha vezetett Ladát, az tudja miről van szó. A szentimentális érzelgés helyett, azonban következzenek a Lada újdonságai!
Az újgenerációs Ladák lenyűgöző fejlődésen mentek keresztül. Aki eddig szentül hitte, hogy egy Lada nem lehet gyárilag automataváltós, szervokormányos, és teljesen felszerelt, akkor az nagyot tévedett.
Az új modellek közül a legdrágább sem megy három millió forint fölé, pedig utóbbi kategóriáját tekintve kiváló felszereltséggel rendelkezik. Elsőként a 4x4 Classic, a Calina és a Granata érkezik, melyeket Standard, Norma és Lux kivitelben lehet megvásárolni. Értelemszerűen a plusz extrákkal (pl: multimédia rendszer, tolatóradar, esőszenzor, automata fényszóró funkció, fűthető külső visszapillantó tükrök és első ülések, stb.) a vételár is növekszik, de ár-érték arányban még így is meggyőző.
A főbb változtatások a karosszéria áramvonalas megjelenése mellett a felszereltségben és motorteljesítményben rejlik. Már a legolcsóbb modellben is az alapfelszerelés része az ABS +BAS, az ESC (elektronikus menetstabilizátor) a vezető és utas oldali légzsák, az ISOFIX, a szervokormány pedig olyan természetesen értendő, mint az elektromos ablakemelők, a központi zár vagy épp a takarékos vezetést segítő váltásjelző. A legdrágább autóba az alapfelszerelésen kívül ködfényszóró, automata sebességváltó, tolatóradar, esőszenzor is került.
A karosszéria sokkal lágyabb és a modernkori autógyártás kézjegye is felismerhető a modelleken, de azért a Niva negyven év távlatában is Niva marad, csak a neve változott 4x4-re, na meg a felszereltsége.
A márka jövője egyelőre ígéretesen alakul, bártan kijelenthetjük, hogy az orosz autógyártás mérföldkőhöz érkezett, és úgy tűnik nincs megállás, az új Ladák elözönlik a piacot!
szeretné kiválasztani használt autóját?
Cím | | 1185 Budapest, Üllői út 738. |
Értékesítés | | +36 20 542 97 09 |
+36 20 912 79 03 | |
Autófelvásárlás | | +36 20 980 50 75 |
Hitelügyintézés | | +36 20 389 01 71 |
Hétfőtől – Péntekig | | 8-18 óra között |
Szombaton | | 8-14 óra között |